Posted in Hygge, Jul, Kirken/Mormoner, Mad, Sjov/Underholdning

Julefrokost i hjælpeforeningen

Fordi jeg er pige dame så skal jeg være i noget der hedder hjælpeforeningen hvor vi hjælper søster når de har bruge for en hjælpene hånd (:

Vi var til det i torsdags den. 8 dec 2011

Jeg var så til vores årlige julefrokoster og der var lækket mad som flæskesteg med det hele til så lækket og vi fik rialaman til sidste jeg var så heldig at få mandlen og fik et spil i gave (:

Rigtig dejligt at være den der fik den (:

Jeg hyggede mig rigtig meget selv om mange af dem var 35+ så var det hyggeligt her er et par billeder der fra (:

Skriv et svar

