Posted in Mode/shopping

Mine kasser fra Sinnerup

Jeg købte for længe siden meget længe siden nogen kasser jeg bare måtte have jeg var en tur i min ynglinksbutik her i Odense og jeg kunne ikke gå uden at have dem her med hjem da jeg bare var så vilde med dem og ejg kunne se for mig hvor fine de ville være i min lejlighed som jeg håber jeg snart får da jeg ikke gider bo her mere (:

Savner mit egnet sted gøre jeg virkelig så jeg kan folde mig mere ud end her hvor jeg er kompakt da værelset ikke er særligt stort…

Men overlever da (:

Kasserne er i nogen fede farver med mønster og så er de i 5 forskellige størrelser jeg gav 99 kr for dem i Sinnerup (:

2 thoughts on “Mine kasser fra Sinnerup

Skriv et svar

