Posted in Mode/shopping

Skoen er der næsten

Jeg har fundt en sko jeg skal have prøvede og så se om den passer til kjole men jeg er usikker så jeg skal prøve mange flere sko end bare den her til jeg har fundt den rette der passer bedste til kjolen for skoen skal være i guld eller sort jeg kan ikke bestemme mig for hvad farve den skal være (:

Men jeg fandt en i deichmann som jeg synes var sød men hælden må ikke være for stor det er der mit problem ligger for det er svært at finde en sko med denne størrelse af hæld som jeg vil have må ikke være større end 5 cm og er bange for at den jeg har fundt er mere…

Jeg har svært ved at gå i sådan nogen sko men har tænkt på at nu var det på tide at gå i dem så i julen låner jeg et par af min mor og så øver jeg mig i at gå i dem gøre jeg også det meste af den inde nytår (:

Håber jeg kan finde ud af det (:

Men håber jeg finder den rette (:

Skriv et svar

