Posted in Mode/shopping

Min kjole

Lige taget et billede af kjolen her en af dagene har fundt en der gerne vil sy den ind det dejligt (:

Jeg elsker kjolen (:

Første gang i langtid jeg har fundt en side hvor jeg kan købe moderigtig tøj (:

Det rigtig dejligt (:

One thought on “Min kjole

  1. Hej!

    Din blog er rigtig fin, og dit design er helt vildt fedt! Jeg er fast læser.
    Men men… alt det fede ved bloggen går ligesom af, når du ikke er så god til at stave og sætte komma.
    Jeg ved godt at du er ordblind, og det skal man selvfølgelig også have lov til at være. Men jeg synes ærlig talt, at din (ellers gode) blog bliver en del dårligere, når man næsten ikke forstår det.

    Så øv dig i at stave, det vil pynte en del!

    P.s. Fin kjole!

Skriv et svar

