Posted in Bolig, Møbler

Møbler til fremtidlig lejlighed

Jeg skal jo have møbler små ting m.m. Når jeg skal have en lejlighed i 2012 (: Jeg søger på liv og løs efter den rette og en 1 værelses får man mig ikke i jeg håber at i 2012 at jeg får en lejlighed da jeg ikke kan holde ud at bo på skolehjemmet mere og gerne ville kunne folde mig mere ud hvis jeg havde en lejlighed jeg har her i går i vente tiden på julen med mor lavet en liste på ikea’s hjemmeside over møbler jeg vil have til min lejlighed når jeg skal have en (:

Jeg håber i kan lide det lige så meget som jeg kan (: Jeg elsker lyse møbler og ikke for mange da jeg gerne skulle kunne lide at være der også (:

Elsker virkelig et mærke i ikea og det er lack serien det er en fed serie men den reol jeg ville have fra den serie kan man ikke få mere håber jeg kan få den brugt et sted for jeg vil så gerne have den den skal være i hvid (:

Hvis i ser en et sted hvor de sælger den eller i kender nogen så meld jer gerne til mig (:  Billede nedunder er fundt på nettet (:

Håber i kan se hvad det forstiller (:

Jeg vil vise jer alle de andre møbler jeg fandt i ikea som jeg vil have håber i kan lide dem for jeg kan rigtig godt lide dem (:

2 thoughts on “Møbler til fremtidlig lejlighed

    1. Oki jeg har så også fået 9 tilbud siden september har sagt ja til 5 stk og stod nummer 2 til 2 af dem så der er nok mulighed for jeg snart får en håber jeg (:

Skriv et svar

