Posted in Andet

Ordblind

Jeg er forkaste og arvet over folk kan være så lede at skrive kommentar til min blog omkring min ordblindhed jeg kan ikke en gang selv gøre for det da det er min hørelse der gøre at jeg er blevet ordblind.

Jeg er født med en høreskabe hvor min knogle er groet sammen med trommehinden og derfor er jeg idag blevet ordblind jeg forstår ikke en ting hvorfor folk der ude som læser min blog skal sende mig kommentar om at jeg skal tage mig sammen med mere  og sender latterlige billeder om at jeg skulle tage og få mig en ordbog dig som har sendt denne besked skulle tage og få et liv fordi man nedgør ikke andre der ordblind de kan feks ikke selv gøre for det som jeg ikke kan jeg håber folk der ude i fremtiden tænker over at folk med ordblindhed ikke kan gøre for det…

Undskyld jeg sådan skriver det her er sur over folk skal ned gøre min ordblindhed men hvis du vil kommentar min ordblindhed så lad være med at læs for jeg kan ikke gøre for det undskylder…

Håber i tænker jer mere om næste gang før i smider en kommentar det kan måske sår andre…

3 thoughts on “Ordblind

  1. Det er jo meget normalt at være ordblind, det er der mange der er nu om dage og jeg kender selv mange der er ordblind og de er nogen helt normale og fantastiske mennesker😉 Dem der gør grin med sådan en lille ting som at være ordblindt, må have det meget dårligt med sig selv, når de har behov for at gøre grin med andre:/

    XoXo Rikke
    ImRiley.org

    1. Ja det er det nemlig men nogen mener det et probblem og skal nedgøre andre jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare holder det for sig selv.

  2. Hej Lise🙂

    Nogen mennesker er bare generelt ondskabsfulde det er desværre noget man kommer til at opleve mange gange i sit liv. Der er altid nogen som vil pege fingre ad andres fejl og mangler fordi de selv tror de er perfekte (Sandheden er bare at de er usikre på dem selv også for at føle sig bedre værd så opfører de sig på denne måde) Men det retfærdig gøre på ingen måde deres opførsel med tiden bliver nogen af dem klogere mens andre aldrig gør … Kedeligt men du skal prøve at lade være med at lade dig gå på af deres modbydeligheder .. selvom jeg ved det kan være svært .. Du er nødt til at tænke (Ja jeg er ordblind og hvad så . er da idet mindste menneskelig og behandler andre med respekt) glem de fæhoveder der ikke vil dig noget godt, dem kan du alligevel ikke bruge til noget i dit liv …

    Er vild med dit nye design med uglen – rigtig flot lavet🙂
    hvilket grafisk program bruger du til at lave disse ting i?

    Nyder at læse din blog selvom jeg ikke selv har nogen … endnu

    Mange Hilsner Kathrine

Skriv et svar

