Posted in Bolig

Søstrene grene karklude & viskestykker

Jeg vælger lige nogen fede farver i søstrene grene jeg elsker deres nye karklude og viskestykker som jeg bare må eje jeg overvejer at købe 2-3 af hver farve så jeg har til et langt stykke tid i min lejlighed når jeg får en (:

Elsker bare farverne rigtig meget (:

 Søstrenes egne karklude

Søstrenes egne karklude i den velkendte vaflede ”renlighed” kvalitet.

Nu i mange skønne farver der passer til viskestykkerne.

Str.: ca. 36 x 36 cm

 Pris pr. stk.:

DKK: 7,87

Søstrenes egne viskestykker

Søstrenes egne viskestykker i den velkendte gode bomuldskvalitet.

I små tern, og nu i mange skønne farver.

Str.: 50 x 70 cm med strop til ophæng.

Pris pr. stk:

DKK: 12,96

Skriv et svar

