Posted in Billeder/Foto/Fotografi, Sang/musik

Take that samle sæt

Jeg sad lige på facebook i take thats gruppe og faldt over noget jeg bare må eje det skal jeg bare have fordi jeg er så vild med gruppen og det er bassert på den koncert jeg har været til sammen med min søster i kbh og jeg håber jeg er med på den men man kan jo kun håbe men jeg håber den er rigtig gopd det er meste for dvd skynden jeg vil have det sæt og for bogen skal have nogen billeder op så den skal scanes så jeg kan få dem op i min lejlighed når jeg får en (:

Skriv et svar

