Posted in Computer

Brother QL-560 etiketprinter

Jeg sad lige og så på en blog og fik så den ide at jeg vil have en etiketprinter som jeg håber jeg kan købe en dag når jeg har penge til det (:

Den kan sættes til din computer og så kan du bare lave etiket i word og så udskrive dem men kun i sort og hvid.

Varenummer: BROQL560
Brother QL-560 etiketprinter

Lynhurtig etiketprinter til PC – med automatisk kniv. QL-560 er den smarte, kompakte etiketprinter, som lynhurtigt udskriver de etiketter, du har brug for i det daglige. Med QL-560 kan du udskrive adresseetiketter, CD/DVD labels, mærkater til ringbind, skilte m.m. QL-560 kan desuden printe på endeløse ruller, som giver dig mulighed for, at udskrive labels på op til 1 meters længde. Nem at betjene – udskriver direkte fra M/S word, Excel eller Outlook.

Udskriver op til 90 mm/sek.   Benytter True Type fonte   Udskriver stregkoder   Vertikal udskrift   75 rammer   USB interface   PC kompatibel   Indbygget automatisk kniv.
DKK 578,93 (DKK 723,66 inkl. moms)

Skriv et svar

