Posted in Andet

2012

Jeg læser mange blogger rigtig mange og jeg elsker det virkelig men så kom jeg til og tænke på da jeg hos en blogger tidlliger så noget jeg var vild med som jeg virkelig synes jeg ville gøre jeg vil nemlig fortælle hvad jeg skal nå i 2012 ting jeg skal gøre færdig og købe (:

Der kan komme mere i løbet af året (:

Men det der er bare nogen af tingene (:

Man har jo mål i livet (:

Ting jeg skal nå i 2012

  • Have lavet mine 2 sættekasser færdig og mit fuglehus.
  • Stoppe med at bide negle.
  • Tage mere i fitness med Mie og Dan.
  • Starte på at løbe.
  • Ligge chips og sodavand på hylden.
  • Spise mere grønt.
  • Lave mere hobby ting som skal sælges til markede.
Kirkeligt jeg skal nå 2012
  • Tage mere i templet i KBH og gøre dåb for de døde.
  • Tage til festinord.
  • Tage til festlavnsfest.
  • Give tiene.
  • Læse mere i mine skrifter.
  • Tage på nogen date med nogen fra kirken.

Ting jeg skal købe i 2012

  • Ipad (Må gerne være brugt)
  • Cykelvogn.
  • Gulvlampe.
  • Loftlampe.
  • Brødrister 2 stk flad og popup.
  • Toaster.
  • El-Kedel.
  • Knivesæt forskellige størrelser (Kokke, brød, urte, salat m.m.)
  • Brødkasse/boks.
  • Fade/Skåle (Af glas).
  • 12×5 vin glas 2 forskellige, cocktail glas, vandglas, krus.
  • 8 billederammer mere (Dem fra idemøbler).
  • Ny telefon eller skift skærmen på min gammel.

Skriv et svar

