Posted in HM, Mode/shopping

Mere tøj

Jeg TAKKER ham der synes jeg skulle have bukser og andet godt til vinteren tak (:

Jeg undskylder hvis folk synes jeg er forkælet undskyld men han ville bare forkæle mig…

Siger ikke hvem han er fordi folk skal ikke altid vide alt (:

Jeg fortalt ham bare nogen ting jeg kunne lide fra H&M’s side og så siger han hvad størrelser har du og så sagde jeg det til ham 2 dage efter skrev han til mig nu det på vej og betalt tænkt WHAT og så sagde han til mig fordi du fortjener det mere fik jeg ikke at vide synes det vildt at sådan en mand man har kendt i så langtid og været sammen med en gang ville gøre det uden at fortælle mig rigtig hvorfor (:

Jeg bad ham ikke en gang om det men han gjorde det bare uden at fortælle mig det først og så sendt han mig billederne og endt med han købte det meste af det jeg var vild med :O er stadig i CHOK over det…

TAKKER DIG MANGE GANGE AF HELE MIT HJERTE TAKKER (:

Skriv et svar

