Posted in Fester/Ferier, Kirken/Mormoner

Bryllups gaver

Det er lørdag og det er idag jeg skal til bryllup i Slagelse og jeg glæder mig rigtig meget til og skal afsted har haft svært ved at finde ud af hvad jeg skulle give dem men da vi lavede bolcher igår i kirken fik jeg en fed ide da en af pigerne lavet en slikkepind som kæmpe hjerte og så kom jeg til og tænke på jeg havde jo det lille glas fra Søsterne Green og det måtte jeg bruge til bolcher (:

Jeg er glad for jeg fik dem lavet (:

Her er bryllupsgaverne:

Og her er billeder fra kirken igår (:

Skriv et svar

