Posted in Asos, Mode/shopping

Godmorgen DK

Ja godmorgen skriver jeg så en trist kold vinter dag hvor jeg sider i skolen og koder i lange baner (: Jeg nyder mine skole dage men ikke alle dage er lige gode som alle (: Men sådan er det for alle mennesker på denne jord (:

Jeg sad her til morges og tænkt yes så der penge på kontoen men regningerne skal første betales (: Så det orderner jeg alt sammen på fredag hvor jeg har tilligt fri så jeg ikke skal tænke på det mere (:

Jeg bestillede noget på asos må se om jeg får det eller ikke men det kommer an på så meget på fredag om der er penge nok på kontoen til og kunne købe det (: Lidt skal jeg have lov at bruge på mig selv men en herre i mit liv har været rigtig sød og nu vil han igen betale jeg ved ikke hvad der sker for ham (: Så det dejligt (:

Jeg vil vise jer det jeg overvejer (:

Skriv et svar

