Posted in Asos, Mode/shopping

Store kvinder

Selv om man er stor kan man alså godt se godt ud jeg prøver heltiden at se godt ud selv om jeg er stor jeg er stor pga min sygdom som jeg er meget ked af jeg har fået men det gøre at min vægt kan stå stille i mange år og så tage man bare på sådan sket det i mine tienas år og det er jeg faktisk rigtig ked af og når man har den sygdom har man tildens til æble pære form en lidt træls form altid overdelen der sider godt men ikke under så er begyndt mere og mere at bruge 2 dele tøj for ikke at virke for stor eller kjoler med A-form fra maven og ud de sider også bedre på mig jeg har fået at vide af rigtig mange jeg ser knald godt ud hvis jeg gøre noget ud af mig selv men tit så tror jeg ikke rigtig på det men nok fordi jeg ikke selv kan se det pga min sygdom jeg lider af 2 og dem er jeg faktisk meget ked af jeg lider for det første af noget der hedder PCO og så lider jeg af vinterdrepassion også derfor jeg ikke fortaget mig sammen til og få sendt de Give Away gaver jeg undskylder virkelig virkelig meget over for dem som ikke har modtaget deres ting endnu ):

Er mega ked af  det (:

Men jeg to lige et nyt billede af mig selv håber i kan lide det selv om jeg synes jeg ser total tykhovedet ud (:

Man skal bare finde de rigtig steder på nettet i byen som har tøj der moderigtig for store piger og det har jeg fundt en side der hedder asos der skal man kigge på noget der hedder curve og det er tøj fra 48-54 som er mode rigtig bevist for dem der går op i det (:

Jeg elsker denne side (:

Har købt meget der fra (:

6 thoughts on “Store kvinder

  1. Hej Dybat, jeg læste dit indlæg og jeg føler med dig!
    Her de sidste par år har jeg også haft en kamp med vægten pga. min depression, hvilken gjorde at jeg bare ikke kunne tage mig tid eller mod til at få gjort noget ved det, det blev bare værre og værre med tiden😦 .. Men så her for noget tid siden, fik jeg en opgave af min konsulent at jeg skulle prøve og lærer nogle folk at kende med samme problem, hvilket hovedsagligt for mig var min overvægt.
    Ved et tilfælde faldt jeg over en dating side som hedder http://www.xl-dating.dk, hvor jeg fik kontakt med nogle søde mennesker som var lige til at snakke med, og det hjalp mig en del..

    Håber på det bedste!
    Varme tanker – Kasper

  2. Hvor det rigtig, synes bare ikke det er alle tøjbutikker der fatter at store kvinder også gerne vil være med på moden og de god ud.

    XoXo Rikke
    // MileyRiley.com

Skriv et svar

