Posted in Andre blogger

The eyes have it Blogger

Jeg skulle lige til at nævne det men gøre det godt nok jeg er så vild med hendes blog at jeg ikke kunne lad være med at skrive bare lidt om den ser den hver dag og kan ikke lad være med at kunne lide den (:

Bloggen hedder The eyes have it og er en blog Joanna Nielsen ejer men jeg elsker den måde hun er på den måde hun går klædt på jeg elsker det bare virkelig meget hun er bare en total fed smuk kvinde jeg elsker at læse hendes indlæg og jeg elsker at se hendes videoer  (:

Kunne nu godt bruge hende som coast til at hjælpe med at få det helt rigtig tøj for hvis der er noget hun ved så er det at klæde sig smart på den rigtig måde til Joanna jeg elsker din blog og husk forsæt den gode stil du har gang i så bliver vi andre så glæde af at læse din blog (:

Hjemmesides adressen er:

http://www.theeyeshaveit.dk

2 thoughts on “The eyes have it Blogger

Skriv et svar

