Posted in Bolig

Min gammel lejlighed

Savner dig total meget den var lige mig håber jeg får noget lignene i Odense for jeg elskede den virkelig meget højt (:

Jeg kørt meget den der stilfulde stil i hvid og sort det var rigtig hyggeligt jeg flyttede rundt 2 gange som i også kan se min sorte sofa kom sender og mit skrivebord kom sener (:

Jeg nød at bo i den jeg elskede den virkelig meget højt savner den faktisk rigtig meget lige nu måtte jeg gerne få en lejlighed som den igen selvom der nok går lidt tid før det sker ):

Men synes da lige jeg ville vise jer og fortælle om den (:

Den var på 53 m2 og det var en 2 værelse lige en størrelse for mig den koste ikke mere end 3500 kr med det hele og det synes jeg var enormt billigt for en 2 værelses men husk det var i Sønderjylland byen Sønderborg (:

Men her er billederne af lejligheden (:

Skriv et svar

