Posted in Køkken, Rice

Rice ting

….. Og man kan simpelthen ikke andet, end at blive helt fuldstændig glad i låget, når man ser alle de flotte, klare farver sat sammen på sjove måder. Butikker rundt i verden har nu af farveglæde, på alle hylder.

Jeg kan ikke stå for alle de farver de gøre mig så glad og hel fut i låget når jeg ser dem (:

Namme namme nam.
Bliver man ikke nærmest helt lækkersulten, af alle de flotte farver?🙂 Det er ligesom en hel slikbutik – og jeg ville ønske, at jeg havde plads (og gæster!) til hele udvalget – og de matchende tallerkner, kopper, skeer, gafler, knive m.m. der hav af forskellige ting man kan få i dette mærke og jeg er så vild med mange af tingene at jeg ikke helt kan styr mig med at købe ting der fra (:

Jeg har købt mange ting derfra men kan ikke få nok af deres mange glæde farver (:

Tihi jeg kan alså ikke dy mig mere jeg er så vild forelsket i alle de farver er der andre der har det på samme måde som mig med at de ikke kan andet end være forelsket i tingene (:

Derudover, er jeg så vild med kopperne, tallerkenerne & bestikket at jeg ikke lige kunne dye mig med at smide det her ind på bloggen jeg kunne godt tænke mig en af hver farve også dybetallerkener men men der skal være penge til det hele og man kan ikke få det hele på en gang så det må købes lidt efter lidt (:

Elsker at mixe og matche de her ting da de er så fede på et pænt opdækket bord (:

Se lige på de to sidste billeder og lig så lige mærke til alle de farver der de er så fede de farver elsker dem virkelig rigtig meget børn i alle aldre ville også være vilde med det så tænker man dejligt at de er vilde med det er deres mor nok også hehe (:

Du kan her læse det nye blad fra Rice KLIK HER

Der er rigtig mange nye fede ting i dette blad som jeg er så vild med men det får i at se en anden god gang (:

Skriv et svar

