Posted in Fester/Ferier, Hygge, Kirken/Mormoner

Lææææææææænge siden

Ja det ved at være alt for længe siden jeg har blogget og jeg er ked af at det går mere og mere ned af bakke jeg får ikke sendt min give-away som skulle være sendt sidste månede jeg ved godt det er en dum undskyldning jeg kommer med men når man er syg i hovedet så kan man ikke overskue noget som helst og det ender med man glemmer at lave ting gøre ting og huske det skulle jeg lige gøre m.m. Men efter jeg fik mine piller er det faktisk blivet lidt bedre jeg orker at stå op og gå i skole også lige det eneste jeg lige for tiden orker min kirkegang om søndagen er tit udskudt men takke være Mie min veninde fra kirken som jeg snakker en del med søger for at jeg kommer afsted i kirke og hygge med de unge om tirsdagen og fredagen hvis jeg ikke have hende var jeg gået hen og været mig selv og ikke rigtig gidet at lave noget ):

Jeg lider af vinter drepassioner og nu var det gået så godt med mig i 3 år uden piller deprammert eller noget men midt i det hele endt det med at jeg fik marrit om natten og da det så var 7 dag i træk tænkte jeg det her er ikke normalt jeg vågede om natten 3-5 gange og svede græd uden rigtig selv at vide hvad der forgik men sådan hænger min hverdag sammen at jeg ikke rigtig kan få taget mig sammen til noget eller få gjort det jeg skal jeg håber snart jeg får min egnen lejlighed så jeg ikke skal blive mere deprammert end jeg er på de 9 m2 jeg har på skolehjemmet man kan næsten ingenting på det skolehjem jeg er så ked af jeg ikke har fået nogen endnu søger en 2 værelses i Odense til 4000 kr med det hele så håber da snart jeg får noget (:

Håber i kan bære over mig med min sygdomsforløb (:

Lige lidt billeder fra i lørdags til fastlavnsfest i kirken jeg var grim brud (:

Skriv et svar

