Posted in HM, Mode/shopping, Skønhedsprodukter, Tøj

Skønhedsprodukter og tøj

Jeg fik købt lidt i forgårs til min samling af masser af skønhedsprodukter og jeg vil så sige jeg er mega vild med the body shop elsker deres produkter de er så lækker på en billige måde jeg vil heller give lidt mere for deres og så holder de længer og er mega lækker jeg elsker dem (:

Jeg er rigtig glad for dem efter jeg er begyndt at bruge dem skalder jeg ikke sådan af i ansigte og det bare dejligt (:

Jeg har meget mere end bare det der ses på billede har rigtig meget som holder mere end et halvt år det dejligt (:

Og så lige et outfit jeg er mega vild med som jeg bare måtte vise mine bloglæser (:

Skriv et svar

