Posted in HM, Mode/shopping, Tøj

Nyt tøj

Jeg her for 3-4 uger siden brugt lidt penge på tøj jeg er rigtig glad for det jeg har købt for elsker at gå i det da det er så behagligt at have på (:

Gad ikke så meget for det og det hele er fra H&M så er rigtig glad for det endelig har jeg fundt bukser jeg kan passe og som sider godt  det rigtig dejligt endelig at have fundt nogen bukser der sider rigtig godt samme med shortsene (:

Købt også 2 bluser men den ene kunne jeg ikke finde så i ser kun den ene men det samme model men i oranges også jeg har købt.

2 thoughts on “Nyt tøj

Skriv et svar

