Posted in Billeder/Foto/Fotografi, Familie, Fester/Ferier, Hygge

Hygge på værelset

Jeg prøver at have det hyggeligt her på værelset på skolehjemmet og jeg har igår været ude og købe puder sengetæppe lys og blomster så der kan komme til og se rigtig lækket og smukt ud her jeg har så i dag gjort hovederent det rigtig lækket så mangler jeg at få pakket til hjemturen til de gammel så jeg er klar til weekenden hvor vi skal ud om lørdagen til min mor for at planlægge min 30 års fødselsdag bliver rigtig hyggeligt glæder mig til den vi er ca 45 i familien der skal med så det er rigtig mange den skal holdes hos min far rigtig lækket (:

Jeg glæder mig til den (:

Tog nogen billeder af værelset håber i kan lide dem (:

3 thoughts on “Hygge på værelset

  1. Hejsa Lise.

    Wauw kan et skolehjem se så hyggeligt ud ???

    Min sønnike afslutter sin webintegrator udd. på næste fredag. Han bor også på skolen, og har INTET gjort for at gøre det lidt personligt…. men jeres skriveborde ligner nu meget godt hinandens med bedrullede gardiner p.g.a. lyset, elkoger og det mest nødvendige indenfor rækkevidde.

    I skulle da have haft et værelse sammen, så du kunne have nurset lidt om indretningen😉

    Ha´ en god eksamen, hvis du også skal op i noget nu.

Skriv et svar

