Posted in Billeder/Foto/Fotografi, Møbler, Mode/shopping

Fotorammer

Jeg har fundt en stak rammer jeg har købt nogen af dem de andre skal lige købes også men de kan købes i idemøbler og ilva jeg synes de er så fede at jeg bare må eje dem alle har købt 3 af hver i pink, grøn, orange, blå og sort de er 13×18 og 10×15 ud over det har jeg købt 2×3 rammer som er størrelse 25×53 og 26×32 dem kan jeg have flere billeder i end de andre hvor der kun kan være et billede i (:

Jeg vil hænge dem op på en væg og blande de rammer på kryds og tværs når jeg får en lejlighed til det jeg håber det bliver rigtig godt har prøvet at lave et billede i fotoshop hvor i kan se min ide med at hænge dem op på en væg håber i kan lide det lige så meget som jeg kan lide det (:

 

One thought on “Fotorammer

Skriv et svar

