Posted in Møbler, Mode/shopping, Sjove/Søde Ting

Så fik jeg dem købt

Var en tur i ilva i Odense for første gang idag og er glad for den tur jeg tog da jeg fik set mig omkring fandt jeg nogen ting jeg skal have næste gang i butikken jeg bare må eje (:

Så fik jeg fotorammerne købt skal have købt lidt flere af de aflanget regner med at købe 1 mere af hver af de aflanget og 2 mere af de sorte med til flere billeder er så glade for de fotorammer de er så fede til at have på væggen og giver noget andet når de hænger der i flere forskellige farver som i min tilliger blogindlæg (:

Elsker de fotorammer (:

Skriv et svar

