Posted in Mode/shopping, Tøj

Tøj tøj og atter tøj

Jeg har de sidste 3 weekender brugt på at vaske tøj, sengetøj, håndklæder og små ting tror jeg har vasket 10 maskinvask sammen med min stedmor hængt op og tørret nu har vi så også fået brund i alt mit tøj det rigtig dejligt har så meget m,in stedmor bad mig kønt om at stoppe og ikke købe så meget mere men når man er så glad for tøj så kan man ikke lad være med at købe noget (:

Men nu det ordent og skal ikke være beskidt igen alt tøjet det vil tage en krig at få færdiggjort (:

 

Skriv et svar

