Posted in Mode/shopping, Tøj

Chino trousers i 5 farver

Jeg fandt en hjemmeside der også laver tøj til store piger og som senger til DK fra England af det er jeg taknemlig for (:

Jeg fandt lige nogen fede bukser der fra må eje dem alle en dag for det er sådan nogen der passer godt til mig og de sider virkelig godt har to par i forvejen fra hm og dem er jeg rigtig glad for så det sådan nogen jeg skal have i fremtiden når nu de sider så godt på mig (:

Et par bukser koster 235 kr det billigt (:

De kan købes HER

Skriv et svar

