Posted in Kreativ/Hobby

Minikommode

Mig og mine skøre ideer siger folk men så kan de også finde på at kalde mig kreativ jeps det er jeg rigtig meget og jeg vil ikke stoppe med at være det for det er så dejligt at kunne slappe af med noget kreativt jeg elsker at være det men en af mine næste ideer er at få lavet en lille minikommode med designark på så den kan stå fint i stuen eller soveværelset når jeg får lejlighed håber snart der sker noget inde for det for jeg savner at kunne have mit egnet at gøre noget ved det savner jeg rigtig meget endda læææænge siden alt for lææænge siden ):

Skriv et svar

