Posted in Fødselsdag, Fester/Ferier, Sjov/Underholdning

30 Års fødselsdags bordet

Jeg har fundt ud af hvordan mit fødselsdagsbord skal være og det skal være lige som på denne her tegning jeg har lavet glæder mig til og se hvordan det bliver den 10 november (: Glæder mig rigtig meget til min fødselsdag (:

Jeg fandt en sjov ide på nettet som jeg vil bruge under borddækningen (: Skal bruge 20 konserves dåser så hvis du har nogen så send dem endelig til mig men skriv første og du får en adresse (:

Skriv et svar

