Posted in Buzzador

Buzzador kunde

Jeg har nu over 3 år været kunde der inde på buzzador og i starten af det første 1½ år kom der slet ikke noget til mig jeg skrev pænt til dem og siden hen er der kommet meget har fået 6 forskellige ting jeg kunne prøve 2 var helt gratis og resten kostet men jeg plejer at sige nej hvis det overstiger 200 kr men denne gang for første gang fik jeg æren at være testvinder af nogen fede air wick duftepinde som så kommer til mig inde den 17 september glæder mig til at få dem afprøve dem skal beholde 2 selv og resten 10 skal deles ud til venner og familie og har fundt 6 der skal have glæde af dem (:

Glæder mig til at prøve det bliver så fedt (:

Bliver godt at få dem til sidst nye hjem (:

Skriv et svar

