Posted in Jul, Kreativ, Kreativ/Hobby

Panduro’s hobby

Jeg har lige bestillede en del ting hos panduro’s hobby for ca 600 kr da jeg skulle bruge en del til min 30 års fødselsdag håber bordt og pynten bliver som jeg vil have det (: Men klemmerne skal bruges sammen med tags og servietterne håber det bliver som jeg vil have det (: De havde også en masse ting på tilbud nogen af tingene har jeg længe ville købe en synes det var dyrt og nu var det så på tilbud total dejligt (: Men det lim jeg plejer at bruge til min hobby er mega dyre så der måtte jeg af med 160 kr for to flasker men sådan kan det gå når der er noget bestem man vil bruge må bare ønske mig en masse i julegave ved mor der fra (:

Her er listen over det jeg har købt (:

Skriv et svar

