Posted in Bolig, Kreativ/Hobby, Tiger

Nye kreative ting

Jeg var en tur i tiger og fandt en masse kreative ting jeg kunne bruge når jeg skulle flytte er rigtig glad for at jeg fik det købt det var godt nok kun holden med 4 skuffer jeg skille have haft men fik alt muligt med hjem også som jeg faldt over som var billigt (:

Er glad for jeg købt de ting jeg gav ca 180 kr for de 6 ting (:

De 3 holder skal bruges til min hobby ting når jeg skal flytte skal have dem deko med mønster papir (:

Der er faktisk 4 kufferter der er en lille inde i (: Min søster skal have et sæt i dåbsgave næste år (:

Og en kalender der skal bruges til julegave (:

Skriv et svar

