Posted in Fødselsdag, Gaver

Fødselsdagsgaver

Her kommer der billeder af mine fødselsdagsgaver jeg fik så mange at jeg knap kan holde styr på det nogen skal lige byttes til magen til så jeg ikke har to forskellig og så lige til en anden farve som sorte så jeg glad (:

Rørmaskinen er den bedste gave ever men alle andre er også gode (:

Glæder mig til og have mine nye sko på dem kommer jeg til og bruge meget elsker dem (:

TAKKER mor, stedfar, stedmor og far for en fed fest i har betalt (:

Rørmakine, 2 vandkarafler, silikoneforme, brødkurv, grill, sko, matas gavekort, helsam gavekort, h&m gavekort & toilettaske (håber jeg husket at nævne det hele jeg fik)

2 thoughts on “Fødselsdagsgaver

Skriv et svar

