Posted in Spørg

Fandt denne hos Linda Eg

Fandt denne her hos Linda Eg

Navn: Inge-Lise Lorenzen
Kælenavn: Lise…
Sang, som du sørger til når du er ked: Take That
Afhængig af: Min computer (:
Hvad tror folk om dig? At jeg er trist til tider…
Hvad får du oftest komplimenter for? At jeg er sød og smuk…
Hvad siger du for at imponere folk? (Ved jeg ikke)
Hvordan kan man imponere dig? Ved at gøre mig glad.
Griner du nogle gange når du er alene? Nej aldrig…
Hvad står der i den sidste SMS du fik? Du har 1 ny besked i voicemail. Ring til +4551100000 og aflyt.
Hvor bor du? Sønderborg
Trives du der? Ja det gøre jeg da.
Ejer du et par converse? Ja.
Sprut, cider, vin eller øl? Jeg drikker ikke.
Bliver du nogensinde for fuld? Nej har aldrig været det (:
Hvilket mobilabonnement har du? Telmore
Er du allergisk overfor noget? Ved ikke hvad har nellefeber ):
Hvordan tager du telefonen? Hej (:
Hvem ringede du til sidst? Kursus
Antal timers søvn i nat: 7 Timer
Sov du alene? Ja
Plejer du at komme til tiden? Ja det gøre jeg altid kommer tit for tidligt
Hvornår har du det bedst? Når jeg ser en god film
Hvornår blev du sidst fotograferet? Til min 30 års fødselsdag 10 nov. 2012
Hvordan har du det lige nu? Jeg har det oki.
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Hvid og sort
Hvad synes du om dine fødder? De oki.
Hvad savner du? Lige nu en der kunne springe en bomme og sig glad.
Havde du en god aften i går? Ja da (:
Favoritdrik om morgenen: Mælk.
Barberer du ben? Ja, mest om sommeren dog.
Hvornår plejer du at gå i seng? ved 23-01 tiden.
Er du genert? Nej slet ikke.
Dyrker du sport? Nej.
Tror du på kærlighed ved første blik? Ja det gøre jeg (:
Har du nogensinde kastet op offentligt? Nej har jeg ikke.
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Råbe yes jeg er en dreng (:
Er du tilfreds med dit liv? Ja da.
Er du forkælet? Nej det synes jeg ikke jeg er.
Hvad skal du i morgen? På kursus ):
Hvad er det værste du ved? Krig, vold, dyremishandling & familiespild…
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? 30 kr måske mere
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Den var svær.
Hvad længes du efter? En ordelig bomme der kunne sige glad.
Hvilke hårprodukter bruger du? Shampo som alle andre…
Hvad er det fineste du er blevet foræret? En sofa som var helt ny
Er du vild med nogen lige nu? Ved jeg ikke om jeg er måske
Du samler på: Kreativeting
Grønne eller røde æbler: Røde æbler
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Min bedste veninde
Kan du lide golf? Det da sjovt
Hvornår stod du op i dag? kl. 08.00
Har du sovet i din egen seng i nat? ja
Har du strømper på nu? ja
Er det okay at græde? Ja da (:
Hvornår græd du sidst? Da jeg så en film igår
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Søger for jeg har penge det meste af mit liv endnu
Bruger du briller eller kontaktlinser? Bruger briller (:
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Nej billigt kan være lige så godt
Hvornår står du op i weekenden? Det forskelligt (:
Er du piercet nogen steder? Nej ingen steder
Har du nogen tatoveringer? hvor? Nej igen steder
Vil du giftes? Ja da
Vil du have børn? Ja da en dag
Solbader du ofte? Nogen gange
Er du god til at lave mad? Ja elsker at lave mad
Har du flyskræk? Ved det ikke for jeg har ikke prøvet at flyve
Hvor smidig er du? Ikke så meget tror jeg
Er du musikalsk? Lidt men ikke overdrivet meget
Hvad drikker du når du er tørstig? Sodavand eller te
Hvad er din favorit-is? Karamel is
Tror du på liv efter døden? Ja da
Kan du lide sushi? Ja
Hvad spiser du helst når du ser film? Chips slik frugt m.m.
Bor dine forældre sammen? Nej.
Har du tandlægeskræk? Nej det har jeg ikke.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Tror jeg er aftensmenneske
Hvad farve er dine øjne? Blå grønne
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja mange gange
Hvor ofte motionerer du? puha… så tit jeg orker det.
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Kan ikke komme på noget

Skriv et svar

