Posted in Bolig

Amager hylde

Sad på en gruppe på facebook og kiggede billeder faldt over en Amager hylde i lilla synes den var fed og ville gerne have den men kan første købe den her den første så det aftalte vi at jeg kunne hvis der ikke kom andre køber imellem tiden og det håber jeg ikke den gøre for sådan en vil jeg vildt gerne eje da jeg elsker dem men synes tit de for dyre ):

Den skal bruges i min lejlighed når jeg får en (:

Synes farven er fed også men den skal males om til pastel farver men kan være jeg om bestemmer mig midt i det hele hehe (:

Skriv et svar

