Posted in Bolig, Ideer, Ikea, Køkken

Ide til mit kommene køkken

Her har jeg fået en fed ide til mit kommene køkken elsker at have så mange skøre ideer at jeg bare må vise det frem denne her er med nogen få ikea ting som gøre det snart at se på (:

Man tager billy reol øverste med 3 rum i og så to grundtal stænger under sætter 2 opbevarings bøtter på en stor og to små og så skal der også s kroge på så der plads til viskestykker har lavet en tegning af hvordan jeg vil have det til at se ud og så viser jeg de ting jeg vil bruge til det (:

Skriv et svar

