Posted in Bolig, Kreativ/Hobby, Masking Tape

Masking Tape

Jeg har side nu her i nat og ikke kunne få mig selv til og gå i seng så sad og kiggede på masking tape der er så meget jeg er vilde med og meget jeg gerne ville have i det men har bestemt mig for at ligge 200 kr til side hver måned til brug på kreative ting som jeg skal bruge i min lejlighed når jeg får en (:

Fandt en masse  jeg vil have næste måned måske det hele måske noget af det (:

Så jeg kan få lavet en masse billeder med tapet da jeg skal i ikea den 1 dec med en veninde vil jeg købe en masse ramme og bare gå i krig med billeder og tape håber og tror det bliver flotte jeg vil vise dem fremme her på bloggen når jeg færdig med det hele skal også have printet en masse ud af billeder til brug til det hehe (:

Kan købes her KLIK HER

Skriv et svar

