Posted in Bolig, Ikea, Køkken, Søstrene Grene

Hyggetur til Odense

Skal på hyggetur til Odense med en veninde vi skal i ikea, panduro hobby & Søstrene grene glæder mig til hele turen det bliver så hyggeligt at komme der over igen der er så meget jeg gerne vil have men tror ikke alt bliver købt kun noget af det tager en del penge med så må vi se om det hele bliver købt at valgt lidt meget ud som i kan se kan når jeg kommer hjem lave et indlæg om det jeg har købt (:

Nogen ting fra ikea, tiger og søstrene grene (:

GLÆDER MIG (:

Skriv et svar

