Posted in Bolig, Ikea, Køkken, Møbler

Meste crazy ikea indlæg

Jeg har sidet 3-4 timer og kiggede på ikea’s hjemmeside hvis de timer kan gøre det og fundt ting og sager jeg har eller skal have købt noget kan jo være det ikke bliver købt til den lejlighed jeg skal have en gang…

Fandt over 200 ting så undskyld hvis dette indlæg er monster lang pga billeder fra ikea men det fordi jeg ikke vil have det liggen på min com derfor lægger jeg det ud her så jeg sener kan finde det via andre computer også (:

Skriv et svar

