Posted in Søstrene Grene

Tur i søstrene grene

Så har jeg ordelig været i søstrene grene ikke så tit jeg kommer der mere men når man så endelig er der så køber man også for vildt mange penge men det altid dejligt at komme hjem med ting der fra og glæde sig over det (:

Fik en hygge dag ud af det med min veninde og vi var ikke kun i søstrene grene vi var også en tur inde i ikea fik kun opbevaringskasser og noget tape men det er jeg nu også glad for og en gave til min kære mor og stedfar en poseholder til 12 kr (:

Glad for alle tingene (:

Skriv et svar

