Posted in Bolig

Dørene slåers op

Nu slår jeg dørene op for noget i ikke viste og jeg længe har ventet på nu skal jeg endelig flytte i hus endda et rækkehus på 55 m2 med have og udskruer til have møbler cykel og andet  jeg glæder mig og kan ikke gå for hurtig nok jeg skal flytte omkring den 1 april 2013 glæder mig rigtig meget til at skulle igang med at indrette rækkehuset og få det til og være mit sted et sted jeg kan nyde at være (: Kan bare ikke vente lige nu kigger jeg brugte møbler på dba fandt en seng og sofa som er vigtigst lige nu fandt en sofa til 500 kr men når den er 8 år gammel vil jeg ikke give mere end 300 kr for det så håber personen går med til det sammen med den reol jeg fandt vil ikke give 100 men kun 50 kr så må se hvad de siger til det (:

Håber de går med til det ville endda være dejligt (:

Her er plantegning over min bolig (:

150715_493374267372281_904370127_n

166500_493374320705609_28423859_n

 

Skriv et svar

