Posted in Bolig, Køkken

Ny ide til hjemmet

Jeg har fået mig sådan en fed ide til hjemmet at jeg bare må vise jer det her på bloggen (:

Jeg vil henne ved spisekrogen have den fede reol op til mine kogebøger, 3 hylder og så skal der en stang op med 3 bøtter og 1 hyldehænger eller hvad man nu vil kalde den de bøtter skal bruges til skeer og sugerør og den hylde til salt/peber og sukker bøtte (:

Bliver nice når det færdigt (:

379254_504524646257243_1209380024_n

Her er tingene fra ikea som skal bruges (:

Skriv et svar

