Posted in Bolig, Ikea, Møbler

Reol & Vitrineskab

Så fandt jeg endelig det jeg ville have til mit hjem af reol’er har længe tænkt om det skulle være noget væg ophæng, bogreol, rumdeler eller vitrineskab jeg fandt så noget der inde som jeg er vild med og som jeg vil have fandt nogen låger til et af reolerne så det bliver vitrineskab og så en bogreol som skal stå lige ved siden af hinanden kan altid udvide hvis jeg mangler mere plads (:

Mærket er billy (:

Hvis du tager det billede hvor der to bogreoler og fjerne den ene så er det sådan jeg gerne vil have det (:

Skriv et svar

