Posted in Køkken, Rice

Rice Spisepinde

Jeg fandt lige noget jeg har søgt efter længe man kan næsten ikke få dem mere øv også håber personen kan svare mig og håber personen har en i hver farve fordi jeg vil vildt gerne have en af hver af de 12 der er (:

Rice spisepinde i melamin jeg elsker rice og kunne have et hjem fyldt med det men jeg skal passe på for der findes også mange billig udgaver af det man skal sådan passe på med hvad man køber for man kan blive fattig i det men håber personen har pindene (:

Kan købes her KLIK HER

25914767

25914767-4

Skriv et svar

