Posted in Bolig, Køkken, Rice

Rice lagersalg

535588_10151107639843039_507765562_n

Ja så der snart lagersalg hos rice.dk og jeg vil gerne smide mange penge der inde men ved ikke om jeg har så mange penge til og smide i men nu må vi jeg har fundt lidt jeg skal kigge på der inde og håbe på de har liggen når jeg kommer (:

Men er der nogen der ved hvor mange % man får der inde eller ???

Men her er nogen af tingene jeg vil kigge på de vigtigste er lanterne, suppeskeer og kinapinde (:

Skriv et svar

