Posted in Bolig, Soveværelse

Soveværelset

Så har jeg da nu når jeg kedet mig her til aften fået lavet en tegning over mit soveværelse sådan som den skal se ud håber da i kan finde ud af den og finde ud af hvad er hvad men det ikke 100% sådan som jeg vil have det men ca 90% kan jo være der bliver små ændringer på den men ved man jo aldrig før man skal flytte ind glæder mig til og flytte helt ind i soveværelset og flade ud i en god seng (:

Alle møblerne til soveværelses kan købes på ikea’s hjemmeside (:

Her er billeder af hvordan sengegalven og sengen er:

20132_bero06a_01

20132_bero06a_hs03

Her er tegningen af soveværelset som jeg vil have det:

544154_519357994773908_442670683_n

En forklaring kommer her sengen i midten til venstre ses klædeskab og natbord til højre er der kommode og vasketøjskurv ovenover sengen skal der være lamper og billedehylder til masser af billeder glæder mig til og kunne vise jer de rigtig billeder af det hele (:

Her kommer billeder af møblerne:

Skriv et svar

