Posted in Bolig, Puder/Pyntepuder/Pudebetræk, Stue

Pudebetræk & Rabat

Jeg har lige nu kiggede efter pudebetræk og faldt over en masse inde på ellos hjemmeside som jeg var så vilde med at jeg bare må eje det og endt med at købe for ca 350 kr pudebetræk med forsendelse og en omgang rabat 40% på den dyreste vare og 20% på resten det er noget jeg kalder en dejlig rabat så nu kan jeg få fede puder i min stue som det eneste til boligen jeg skal have denne månede da jeg næste månede skal en tur i ikea og shoppe for mange penge til min bolig af møbler og tilbehør af ting jeg glæder mig faktisk til det (:

Alle pudebetræk kan købes hos ellos.dk KLIK HER

81-1931

81-2255

86-0810

86-0918

86-0919

 

8 thoughts on “Pudebetræk & Rabat

Skriv et svar

