Posted in Bolig, Køkken, Kreativ/Hobby

DYMO junior

Jeg har lige gået og tænkt skal jeg skal jeg ikke og men sanden ikke om jeg gjorde det fandem så fedt (: Så fik jeg endelig købt en Dymo junior label/prægemaskine og glæder mig til og skal igang med og bruge den købt den for 69 kr + tape 3 ruller for 49 kr jeg synes heltiden jeg finder kup kup kup heltiden og alle vejene er det fordi de ved jeg skal flytte og ikke har så mange penge eller er det fordi de synes jeg skal have tingene billige det ved jeg sørme ikke om det er men synes det fedt jeg kan få den så mega billigt bliver godt og grundigt brugt når jeg skal flytte den 27 marts og der når jeg skal have lave min krydderihyle der skal den bruges til og lave skilte og sætte på glasene det var meste derfor jeg ville have den for at få navn på tingene på min hylder så det kunne se pænt ud og jeg viste hvad der var i tingene (: Glæder mig så meget til og komme igang igen med det hele snakker nok ikke om andet end min flytning det mener min facebook venner jeg gøre men lige meget glæder mig til og komme igang med og bruge den (:

Dymo junior købes her KLIK HER

Tape til maskine købes her KLIK HER

dy_junior_large

Skriv et svar

