Posted in Bage, Bolig, Køkken, Purestyleliving

Køkkenvægt fra PLINT

Jeg var så heldig at få den sidste og mener den sidste farve i blå var godt nok vilde med alle 3 farver pink, grøn og blå og havde mega svært ved at vælge hvorfor en jeg skulle tage og spurgte en veninde og lod faktisk hende vælge for mig så det blev den blog og den sidste jeg fik (: Der er lige nu 20% ind til på søndag hos Purestyleliving.dk på mange af deres vare og jeg var så heldigt at min bagevægt var der 20% på så fik den til 156 kr synes ikke det var slemt for sådan en fed retro bagevægt som jeg har været vilde med i mange dage nu og synes jeg ville have en men kunne ikke bestemme mig for fare og størrelse og så synes jeg den var ennorm dyr men nu fik jeg den købt fordi jeg havde lidt flere penge denne månede og er glad for jeg købt den denne gang og ikke vente til den ikke var på tilbud (:

Pink og grøn kan købes her KLIK HER

10651

One thought on “Køkkenvægt fra PLINT

Skriv et svar

