Posted in Bolig, Dubuy, Fester/Ferier, Køkken

Ur & glas mærker

Ja jeg har sider i over 7 timer og overvejede om jeg skulle købe det eller ikke men så sagde min bedste veninde jeg skulle så det gjorde jeg og jeg er monster glad for jeg gjorde det fordi nu fik jeg noget fedt til min lejlighed igen et ur til soveværelset og elsker den virkelig meget den måde den er på og så den pink det rigtig fedt at se den i noget andet ind sort, hvide og grå (: Og så fik jeg nogen brikker til glas som ville være fede til når jeg holder fest så jeg er glad for jeg fik dem med i købet uret kostet mig 69 kr og brikkerne kostet 15 kr for 20 stk så købt 2x dem det 40 så det fedt (: Men glæder mig til og få det op i lejligheden det ur og glæder mig til og bruge glas brikkerne til min indflytterfest/fødselsdagsfest bliver nice (:

Uret kan købes her KLIK HER

Glasbrikker købes her KLIK HER

4798-495x359 6255-800x800

Skriv et svar

