Posted in Bolig, Dubuy, Imerco, Køkken, Møbler, Rice

Ugens bedste køb

Jeg har i løbet af denne uge købt rigtig meget til mit rækkehus og glæder mig da også til at få det hentet og sat på plads når jeg skal flytte om 3-4 uger det helt mærkeligt at tænke på jeg skal flytte om så kort tid og om kort tid så der tid til at flytte det helt mærkeligt men på den dejlige måde jeg glæder mig mere end aldrig før jeg glæder mig til og få puderne på plads få sat mit ur på hylden i soveværelset og begynde at bage en del hvor jeg skal bruge min bagevægt til at veje ting med jeg glæder mig også til at skrive lave mærker og sætte på mine krydderi glas så man ved hvad der i dem glæder mig også til min fødselsdag/indflytterfest og få mine glas brikker igang på glasene jeg glæder mig faktisk til det hele kan ikke vente tiden an (: Det bliver så fedt at få det hele på plads (:

Glæder mig til at få det hele hjem i løbet af denne uge (:

Skal den 16 marts til lagersalg hos Rice og glæder mig til og bruge en masse penge der så jeg kan få lidt mere til huset bliver lækkert med en masse farver i huset når alle møblerne er hvide og min sofa, puf og skrivebordspladen er sort og så sætte en masse farver ind bliver så dejligt glæder mig virkelig til det hele kan snart ikke vente mere (: Nu er det også på tide det snart sker den 27 marts tager jeg en tur i ikea og køber møbler små ting m.m. jeg glæder mig til og få det hjem og sætte op og sætte på plads (: Bliver så spændene at se det hele skal nok have taget før og efter billeder så i kan se det hele jeg har og hvad jeg har gjort det hele skal gøres i påske så jeg ikke om tirsdagen står tilbage med flyttekasser op om ørene for det gider jeg ikke have det skal bare gøres på få tid og så hurtigt så muligt (:

Skriv et svar

