Posted in Bolig, Fakta, Køkken, Soveværelse, Tiger

Flere nye ting

Jeg var en tur i byen idag og shoppe lidt var i fakta og tiger fik det jeg var ude efter i fakta nemlig batteriholder til brugt batterier jeg bliver nød til at have styr på det da jeg bruger ca 2 batterier i ugen pga mine høreapparater men det går nok synes også den var fed i sig selv gav endda kun 25 kr for den og glæder mig til og få den op på øverste hylde i køkkenet bliver lækkert (: Og fik en lyskæde i tiger i 5 forskellige farver jeg er glad for jeg købt den men fortryder jeg ikke fik fat i en mere men går nok den var også sådan lidt dyr i mine øjne altså bare hele 50 kr det mange penge (: Men glæder mig til og få den op ved min spejl hvor den skal hænge på spejlet glæder mig til og få tingene ind i huset som jeg skal bo i om 3-4 uger (: Glæder mig virkelig meget kan ikke vente med at få flyttet (:

Elsker bare de to ting også som meget af mine andre ting også (:

Elsker farver især pang farver (:

485098_518124558230585_692279044_n

599925_518125824897125_1798685149_n

Skriv et svar

